יום רביעי, 19 ביוני 2013

ציורי הקיר בנמה"ת הבינ"ל דנוור קולורדו - Murals D.I.A

ציורי הקיר בנמה"ת הבינ"ל דנוור קולורדו - Murals D.I.A
בנמה"ת הבינלאומי של Denver ב Colorado, יש ציורי קיר ופסלים שמהווים מקור לחשדנות רבה.
ציורי הקיר האלו בנמה"ת הבינלאומי של דנוור קולורדו, צוירו בידי ליאו טנגומה, Leo Tanguma, שהשלים את ציוריו בנמה"ת של דנוור כבר ב 1994.
יש כאלה שסבורים כי אלו הם אנשי ה-אילומינטי, שהזמינו אצל טנגומה את ציוריו. עוד הם סבורים כי האילומינטי למעשה מספרים לעולם על כוונותיהם באופן לא מילולי ובאופן בלתי מפליל.
באחד הראיונות שנתן לכתב כלשהו, טנגומה ציין שקיבל קווים מנחים לציוריו מאת הלקוח שלו. בריאיון אחר טנגומה הכחיש זאת.

ציור ראשון-                 ( הקלק על התמונה )

           

במרכז הציור, חייל חמוש, חבוש במסיכת גז. בידו האחת רובה צבאי ובידו השנייה חרב. בנוסף לכך, החייל חמוש גם באקדח הקשור על גופו.
החייל מניף את חרבו ותוך כדי כך הורס שני בניינים, ומפיל ארצה יונה לבנה.
ברקע, ניתן לראות אינספור ילדים מתים.
בצד שמאל של הציור, יש אישה בוכייה, וגברים רבים שהולכים לאנשהו, למקום לא ברור. זה נראה כמן צעדת מוות אל עבר מחנה ריכוז.
בצד ימין של הציור למטה, מצויר מכתב. התמליל של המכתב, הוא תמליל היסטורי אמתי של ילד שנרצח באושוויץ. צילום מוגדל של המכתב, כאן.


ציור שני -                    ( הקלק על התמונה )

               

בציור מתוארת שריפה ביער.
ברקע ניתן לראות גופה של נמר. תנוחתו הלא טבעית מעידה שהוא מת.
כל חיות היער משתוממות לראות את האסון הזה, ולחזות בנמר המת.
ברקע ניתן לזהות שלושה ארונות מתים. בכל ארון נמצאת גופה של אישה או נערה.
בארון הימני יש גופה של נערה בלונדינית הנמצאת בתכריכים. היא אוחזת במשהו הנושא איור של צלב.
בארון השמאלי, אישה אפריקנית בעלת קישוטים אפריקנים ותוף אפריקני.
בארון האמצעי, גופה של אישה אינדיאנית, ובחיקה תינוק קטן מעוטר בנוצות נשר כמו "צ`יף" של שבט. מסביב לראשה של האישה האינדיאנית, יש מן הילת אור שרומזת שהיא כביכול "קדושה".
בצד ימין של התמונה ניתן להבחין בקרניים גדולות. כאילו שמדובר במן מזבח עם קרניים. כאילו שכל פולחן המוות הזה, הוא מן קורבן למען השלב הבא.
הילדים החיים, נראים מבועתים.
ברקע, האש בוערת.
ניתן לראות גם לוויתן ששוחה בתוך ים של דם, ברקע הלהבות הבוערות.
חלק מהילדים בציור מחזיקים בעלי חיים באקווריומים הנושאים תווית המפרטת את סוג בעל החיים.
סמוך למרכז התמונה מימין, ניתן להבחין בנערה עצובה המחזיקה בידה מן תבליט בעל צורה לא ברורה. התבליט הזה הוא בצורת מפת רוסיה, כפי שרוסיה נראית במפה. עיין כאן. בצד שמאל של התבליט, ניתן לזהות מן שמש מכונפת.
הנמר המת, מייצג כנראה את ארה"ב. ארה"ב כביכול מוקרבת כקורבן לפני "השלב הבא".
חיות היער, הן אומות העולם.
ארונות הקבורה, מייצגים מוות המוני של כל הגזעים והדתות.
התינוק הקטן המעוטר בנוצות, מסמל את "משיח נגיד" שהנוצרים קוראים לו אנטיכריסט.
השריפה ברקע היער, מסמלת (כנראה) את שריפתה העתידית של ארה"ב. בשריפה הזאת הנמר מוקרב כקורבן, כלומר שארה"ב תושמד כקורבן. מעבר לאופק היער, ניתן לראות שריפה של בניינים, או עיר בוערת. כלומר שלא באמת מדובר כאן על נמר שהוא בעל חיים, אלא על אומה שהמיוצגת בידי נמר. מעניין שהצייר בחר דווקא ב"נמר". בחזון דניאל, הנמר המכונף מייצג ( כנראה ) את ארה"ב.
קורבן הנמר, מציין גם את עלייתו של אנטיכריסט. לידתו של נגיד משיח, מציינת את חורבן ארה"ב.
מעניין שעם לידתו של "נגיד משיח" (התינוק בעל עטרת הנוצות), אמו מצוירת כמתה ומושמת בארון מתים. עלייתו של נגיד משיח מציינת גם את מותה של אמו.
למעשה, ה"פשט" של הציור, מכוון ללידתו של "משיח" חדש. זאת במן אנלוגיה ללידתו של ישוע בן מרים. ישוע בן מרים נולד באבוס, במקום של עוני.
בציור, "משיח נגיד", נולד כביכול ביער עם בעלי חיים.

ציור שלישי                  ( הקלק על התמונה )

           

הציור השלישי הוא מן תיאור של חזון אחרית הימים. כל ילדי העולם שמחים ומאושרים. כולם בריאים ושלמים.
ניתן לראות שם ילדים מכל המינים והגזעים, וכולם רוקדים וצוהלים. בינתיים גם הנמר קם לתחייה, וכל הילדים האחרים בריאים ושלמים, כאילו לא אירע דבר. הישנות כבר נשכחו. כל הצרות כבר אי שם מאחור.
בחלק הימני של התמונה ניתן לזהות צבי שמביט אל עבר היער מן המדבר, יש שם גם לוויתן שמח שמזנק מעל פני הים ואפילו יש שם נער או בחור שמושיט יד ונוגע בלוויתן במחווה של חיבה. ניתן גם לזהות את הציפור מהציור הקודם, הציפור שהייתה באקווריום. עתה היא מעופפת בשמחה. כל חיות היער באות לחזות בפלא הזה, בצמח הססגוני, ובין החיות אין שום איבה. בצד שמאל של התמונה ניתן להבחין בזאב לצד כבש, ושניהם רגועים ושלווים.
ניתן לראות שם ילד אחד בעל עטרת נוצות על ראשו, זה אותו ילד מהציור השני שראינו קודם כתינוק. התינוק ההוא כנראה גדל מעט ועתה הוא נער. הנער הזה מייצג כנראה את "נגיד המשיח", או "אנטיכריסטוס".
הנער בעל עטרת הנוצות, מלווה ב 11 ילדים. כל החבורה הזו מלוכדת סביב איזה צמח ססגוני. הצמח הססגוני שובה גם את תשומת ליבם של בעלי החיים.
שמתי לב שלא ניתן למצוא שם ילד יהודי שמח וטוב לבב, אך שמתי לב דווקא לילד הלבוש במדי "בונה חופשי" הרוקד בשמחה.
למעשה, בציור יש מן אנלוגיה ל-ישוע ול 11 השליחים שישוע קידש ובירך, טרם נלקח אל משפטו והורשע כ"מגדף". המספר הוא 11 שליחים ולא 12, מפני שבאירוע ההוא, יהודה איש קריות לא היה נוכח. השליחים שנותרו הם ה 11.
הסוד המלכד והמאחד, הוא כאמור הצמח הססגוני. להבנתי, הצמח הססגוני, הוא כנראה "השיקוץ המשומם" שעליו ניבא דניאל הנביא. "משומם" זה מבהיל, מעורר פליאה. יתכן שכבר היו בבית המקדש שיקוצים שהושמו בידי שליטים כובשים, אך לא נראה לי שמשהו מהם היה משומם.

ציור רביעי                    ( הקלק על התמונה )

               

במרכז הציור יש ראש בעל 3 פרצופים, ראש תלת פרצופי. כל פרצוף כזה פונה לכיוון אחר. יש שם פרצוף בעל גוון כהה, גוון בהיר, גוון בינוני.
משמאל לראש התלת פרצופי, יש אדם לבוש יריעת בד רצוף הבנוי שרשרת רצופה של דגלים. ניתן לזהות שם את דגל ארה"ב, דגל אנגליה, ועוד דגלים של מדינות רבות אחרות שמשתרכים מאחור. כל הדגלים האלו כרוכים על האיש כלבוש.
ממעל לאיש לבוש הדגלים, מופיע דגל אדום בעל נשר שחור, נשר מאויר בסגנון פאשיסטי. כלומר הדגל האדום מסמל פאשיזם.
הדמות בעלת היד המונפת, מניפה יד קפוצה אל עבר הדגל האדום הזה, כאילו להתנער מהדגל האמריקני והאנגלי.
תנופת היד הזו אל עבר הדגל האדום, גורמת לכך ש"השד יוצא מן הבקבוק". ניתן לראות שמסופו של הדגל יוצאות גולגולות ושדים.
ניתן לזהות שם אמא מודאגת שאוספת את ילדיה בחרדה, או שאולי היא מאבדת אותם.
בתחתית הציור מימין - (באזור החשוך) ניתן לזהות שלד אנושי עם קולר מתכתי לרגליו, קולר בעל 7 חודים משוננים.
בתחתית הציור משמאל - (באזור החשוך) ישנם שני צלבים שמשפדים גולגולת אנושית אל הקרקע. ניתן לראות בסמוך לגולגולת, קולר ברזל מחובר לשלשלת של ברזל, רמז לקשירה של אדם בשלשלאות ברזל אל צווארו. האסיר כבר מת ונרקב אך השלשלאות נותרו במקומן בסמוך לגולגולת המשופדת.
מסביב לאירוע המרכזי שבתמונה- ניתן לזהות גברים ונשים ברקע אדום וכתום, רקע הנראה כאש בוערת. הגברים והנשים האלו לבושים בלבושים מסורתיים של עמים שונים והם בעלי גווני עור שונים. ניתן לזהות שם פועלת שחורה נושאת פטיש, מקסיקני חבוש סומבררו, גבר נושא ספרים לבוש בעניבה, נערה וילדה נושאות פרחים, קשישה חבושה בכובע הולנדי, ובצד שמאל מלמעלה, ניתן להבחין בדמות אינדיאנית מלווה בנחשים זועמים חושפי שיניים, ובציפורי נוי. ציפורי הנוי האלו מופיעות גם בציורים אחרים של טנגומה.
כל הדמויות מסביב לאיש לבוש הבדים, נראות כמריעות אל עבר האיש ומעודדות אותו להניף את ידו אל עבר הדגל האדום הפאשיסטי.
גם האיש עצמו, נראה מעוניין להניף את ידו אל עבר הדגל האדום כפי שהוא עושה.
התוצאה היא שהדגל האדום החדש, גורם ליציאת השד האמריקני הפאשיסטי, לצאת החוצה אל הגלוי.
השד יוצא מן הבקבוק והתוצאה שהוא מביא אתו, היא מוות המוני.
להבנתי, הצייר רומז בציורו למעבר עתידי חד של אומות העולם אל עבר סדר עולמי חדש, פאשיסטי, בראשות אדם אחד. כל העמים כמהים לשינוי הזה, ומעוניינים בשלטונו של האיש לבוש הדגלים. יש בהם אנשי רוח, פועלים, לבנים ושחורים, ילדים וקשישים. אך אף אחד מהם אינו בן דת מונותיאיסטית.
האיש המניף את האגרוף מעלה אל עבר הדגל האדום, הוא "נגיד ברית", "משיח נגיד", "אנטיכריסט" והוא (כנראה) ברק אובמה. והוא האישיות המרכזית של הציור.
העיגול המרכזי מסמל תנועת מהירה כמו תנופה, כמו גל סוחף ומהיר. הראש התלת פרצופי מסמל "עבר", הווה", "עתיד".
האישה בציור, למעשה מאבדת את ילדיה בנס הקרוי "נס ההילקחות" The Rapture, הנס שבו אלוהינו יאסוף אליו את הנושעים.
בצד שמאל למעלה, ניתן לראות את הנחש בעל הנוצות מכונה Quetzalcoatl, וגם את הציפור המכונה Quetzal.
מעניין שטנגומה ידע לצייר את "נגיד משיח" כשחור. הציור הושלם כבר ב 1994. בכל הציורים של טנגומה "נגיד משיח" הוא שחור.
בקישור הבא, צילום גדול יותר של ציור הקיר ללא הצייר, כאן.
למעשה, זהו ציור קיר מאוד רחב. כל הדמויות בציור מביעות עניין רב באיש המרכזי שמניף את ידו כאילו ללבוש את הדגל האדום, הדגל הפשיסטי.

ציור חמישי                  ( הקלק על התמונה )



               

בציור, ילדים מכל המינים והגזעים. כולם אוספים את החרבות שלהם, ומוסרים אותן לילד בלונדיני תכול עיניים כדי שירדד אותן בפטיש. מאחורי הילד הבלונדיני יש ילד שחור וגם הוא אוחז בידית הפטיש ועוזר לילד הבלונדיני במלאכתו.
בין היתר ניתן לזהות שם גם ילד ישראלי עם דגל ישראל, וילד פלסטיני עם דגל פלסטין, ויש שם סרט או שלט עם המילה "שלום" בעברית ובעוד שפות.
האם זו נבואת "וכיתתו חרבותם לאתים" (ישעיהו)? יתכן שהפסוק שימש מקור השראה לצייר.
יתכן שזה לא ממש ברור לעין, אבל למעשה כל הילדים האלו נמצאים על סירה שחורה. הסירה, בתחתית התמונה.
האמצע של הסירה הזאת, קורן אור. מקור האור לא ברור.
ה"איש הרע" בעל מסיכת הגז מהציור הראשון, עתה מוטל כמת, או שזה בעצם רק הפסל שלו. הוא לא נראה כגופה, אלא כפסל שבור.
רק למקרה שהפסל השבור עשה עליך רושם חיובי, אז על בסיסו של הפסל ( מצד ימין ) נרשם "War, Violence, Hate", עיין כאן.
הילד השחור בעל עטרת הנוצות המוכר מציוריו האחרים של טנגומה, עתה מופיע בציור כדמות קטנטנה, כה קטנה שקשה להבחין בה בכלל. אבל הוא שם והוא צעיר יותר מכל יתר הילדים. הוא נמצא בקו האמצע של התמונה, בחיקה של הילדה בעלת ההינומה, מאחורי החרב העקומה.
על גבי קת הרובה של האיש הרע, נחות עתה שתי יונים של שלום.

לדעתי-
אני לא הראשון שאומר את זה, אבל לדעתי, ה"איש הרע" שבציור הראשון והחמישי, מייצג כנראה את אלוהים, את בורא עולם.
בשני הציורים, האיש הרע הוא מסתורי מאוד, נראה מרושע, מופיע עם איזו קשת צבעונית, ועל כתפו מצוירים שבע כוכבים.
בציור החמישי, החייל המסתורי כאילו מכורבל בסרט האדום ובסרט הכתום המרכיבים את הקשת בענן. הסרטים הבהירים יותר של הקשת בענן נוטים דווקא אל מרכז התמונה.
כל זמן שדמותו מטילת האימה של אלוהים כביכול "חיה", שוררת בעולם אלימות, שנאה ומלחמה.
רק עם מותו כביכול של אלוהים, מתחיל העידן של גן עדן עלי אדמות. כך לכוונת הצייר.
אלוהים מיוצג כאן בדמות של כביכול "שונא אדם".
אלוהים כביכול מובס ע"י "נגיד משיח" וכל אומות העולם שמחות על כך.
זהו כביכול חזון אחרית הימים של אלו הסוגדים לשטן ולאלילים.

ציור שישי        ( הקלק על התמונה )

           

התינוק מצד שמאלאמור לייצג את התינוק שרואים בסצנה האחרונה של הסרט "אודיסיאה בחלל" התינוק ההוא, מייצג כביכול אדם עליון, גזע עליון, אדם משודרג. כך גם התינוק בתמונה זו.
עיין כאן בתמונה המקבילה מהסרט "אודיסיאה בחלל".
באמצע למעלה – ניתן לזהות מן כוכב בעל פרצוף וקרניים. הכוכב כביכול בתנועה, הכוכב מתקרב אל הארץ. הכוכב הזה, הוא הכוכב המסתורי אליו סוגדים עובדי אלילים שונים, וממתינים לבואו. בואו אמור כביכול "לשדרג" את המין האנושי. אני מדגיש- כביכול. אני הרי מאמין באלוהי ישראל.
יתכן שהאינדיאנים קוראים לכוכב הזה, Blue Katchina, אבל אני לא ממש בעניין של האינדיאנים ועובדי אלילים.
במרכז התמונה- יש מן עץ קטן מתכתי. העץ הזה אמור לייצג את מתנת הכוכב התכלכל אל האנושות.
העץ הזה, בדומה לציור אחר של טנגומה, הוא ה"דבר המרכזי", הוא "הלב הפועם" של סוגדי השטן. העץ הזה, איננו באמת "עץ", אלא השטן בעצמו המתחזה לעץ. העץ הזה אמור בוודאי לתת משהו כביכול, לתת איזו מתנה חינמית לאנושות.
רוב האנושות תיפול בפח, ותיפול ברשתו של העץ הזה. אדרבא, האנושות תחוש אסירות תודה על מתנת ה"עץ" הזה.
שמתי לב שמשורשיו של העץ, יוצאים מן 10 שורשים צדדיים, ועוד שורש אחד מרכזי אנכי. יתכן שיש כאן מן ייצוג של "חיית הברזל", או "ממשלת הסדר העולמי החדש" שאמורה להכיל 10 מלכים, ועוד אישיות אחת נוספת, שהיא "משיח השקר". "משיח השקר" אינו נמנה על עשרת המלכים, אלא מתווסף עליהם במעמד מיוחד. ( יחדיו הם 11 ).
באמצע התמונה למעלה – יש משהו שנראה כמו סירה. הסירה הזו, היא הממשלה החדשה שאמורה כביכול לרדת ממעלה. אני אומר "כביכול" מפני שאכן תהיה ממשלה כזו, והיא אכן תיראה כמשהו שיורד מן הרקיע, אבל זו למעשה אשליה.
זוהי ממשלת הגיהינום, שאלוהים מתיר לה לעלות מתחתיות גיהינום ולשלוט בעולם למשך תקופה זמנית מסוימת. ( זו "עת הצרה" ).
מוטיב הסירה- מופיע גם בציור החמישי של טנגומה. ברשומה הקודמת שלי אני קורא לציור ההוא "הציור החמישי". בסירה שבציור החמישי, קורן מן אור מאזור הסיפון של הסירה. אור שמקורו לא ברור.
בציור החמישי של טנגומה, הסירה היא בעצם ממשלת הסדר העולמי החדש. היא מכילה את כל ממשלות העולם, ובין העמים השונים, שורר כביכול שלום ושמחה. כמובן שכך עולה רק מן הציור ואין המדובר בתיאור אמתי של העתיד.
ברקע- יש מעין אור זריחה. האור הזה אולי אמור לייצג מן עתיד חדש, מן הבטחה חדשה.
אלו שדוחים את אלוהי ישראל, בהכרח ייפלו אל הבטחת השקר הזו.
בציור החמישי של טנגומה, האור קורן מאזור לא ברור בסיפון הסירה, ממש ליד הילד השחרחר בעל עטרת הנוצות.
באמצע - הן הכוכב התכלכל, העץ הלא מזוהה, השורשים של העץ, הסירה, כולם מהווים חלק מגוף אחד. הוא הגוף בעל שתי הידיים והרגליים. הראש של הגוף נמצא בשמיים, והוא כביכול הכוכב התכלכל. כפות רגליו של הגוף הזה, הן העץ המוזר, ושורשיו.
הציור הזה מייצג את כמיהתם של עובדי השטן ועובדי האלילים, לבואו של הכוכב המסתורי. הכוכב המסתורי אמור כביכול "לשדרג" את האנושות, ולתת לה את ממשלת השטן, שהיא למעשה ה"אוטופיה" של עובדי האלילים.

פסל בדמות האליל- אנוביס 

           

פסל נוסף שממוקם בשטח נמה"ת הבינ"ל בדנוור קולורדו, הוא הפסל בדמות האליל אנוביס. אנוביס הוא אליל המוות של מצרים העתיקה. גופו גוף אדם ופניו כפני כלב. גובה הפסל כבניין בן 3 קומות.

פסל בדמות סוס חיוור בעל עיניים דולקות

           

נראה לי שהמטרה שעומדת מאחורי הפסל הענק הזה, היא הכוונה לסמל "מוות". הסוס הזה מעוצב בסגנון דמוני. עיניו האדומות דולקות באמצעות נורות. רעמתו נראית כביכול "בוערת".
וָאֵרֶא וְהִנֵּה סוּס יְרַקְרַק וְהָרֹכֵב עָלָיו שְׁמוֹ מָוֶת וּשְׁאוֹל יוֹצֵאת לְרַגְלָיו וַיִּנָּתֵן לָהֶם שָׁלְטָן עַל רְבִיעִית הָאָרֶץ לְהָמִית בַּחֶרֶב וּבָרָעָב וּבַדֶּבֶר וּבְחַיַּת הָאָרֶץ ( חזון יוחנן ו` 8)
בברית החדשה מדובר על סוס ירקרק. צבעו של הפסל בדמות הסוס, הוא תכלת.

מרצפת עם איור של מריצה

           

התמונה הבאה היא לא של ציור ולא של פסל, אלא מן הדפס ע"ג מרצפת בנמה"ת של דנוור קולורדו.
יתכן שלא רואים זאת כ"כ ברור כאן, אבל ע"ג המרצפת יש איור של קרון משא.
ע"ג קרון המשא יש כיתוב -   Au Ag.
שני הסימולים האלה מייצגים את היסודות המתכתיים, זהב ו כסף.
לא ברור מהו הקשר של מתכות הזהב והכסף לנמל תעופה בינלאומי.
יש כאלו שניסו לפרש את הסימולים האלו כ Australian antigen, אבל זו תוצאה לא הגיונית.
כנראה שכוונת האומן היא לרמוז למכרה של זהב וכסף או לאיסוף של זהב ושל כסף מאת אנשים. אבל איכשהו יש לי הרושם שאנשים שיגיעו לנמה"ת הזה, לא יתנדבו למסור את זהבם וכספם מרצונם הטוב. הזהב והכסף כנראה ייאספו בדרך אחרת.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ציורי הקיר ב"בנק אמריקה"

https://www.reddit.com/r/WTF/comments/1ezcyd/this_giant_fresco_is_in_the_lobby_of_the_bank_of/